Bonduelle zet met nieuwe merkcampagne in op 100% plantaardig
Bonduelle, het grootste groentemerk ter wereld, zet met haar nieuwe merkcampagne in op 100% plantaardig. "Het is de missie van Bonduelle om consumenten te inspireren met lekkere plantaardige oplossingen, zodat zij de juiste keuzes kunnen maken", zegt Lianne Hanenberg, marketingdirecteur Benelux, tegenover Vegan Business.
"Want", legt Hanenberg uit, "als we met z’n allen méér plantaardig eten, dan zorgen we niet alleen beter voor onszelf, maar ook voor de wereld." Bonduelle wil samen met consumenten de wereld gezonder maken, simpelweg door lekker en beter te eten, door meer plantaardig te eten. Een missie die past bij het familiebedrijf dat al 168 jaar bestaat. Bonduelle is op weg naar een B-corp certificering en wil daarmee niet de beste van de wereld zijn, maar voor de wereld. De slogan van de campagne is: 'De verrassende groente van vandaag… voor een beter morgen'. "Op ons bord valt een wereld te winnen. Letterlijk! Denk hierbij aan peulvruchten als lekker en gezond alternatief voor vlees. En een beter morgen gaat verder dan ons bord alleen, ook thema’s als biodiversiteit, bodembescherming, 100% recyclebare verpakkingen en het reduceren van voedselverspilling spelen een belangrijke rol."
Comments