The Food Ninja lanceert website
The Food Ninja heeft een eigen website gelanceerd. “Door corona is de vraag naar bedrijfslunches, een grote tak van ons, en event catering enorm afgenomen”, legt Myrthe van der Vlis van The Food Ninja uit aan Vegan Business.
“Om breder vindbaar te zijn, leek het ons dan ook relevant om vindbaar te zijn in Google met onze website.” The Food Ninja biedt naar eigen zeggen vooral plant-based inspired catering aan. “We begonnen als vegetarische cateraar, maar de vraag naar plant-based is in het afgelopen jaar echt enorm toegenomen. Ik zou zeggen dat zo’n 80 procent van de aanvragen nu geheel plant-based is. Naast plantaardig eten gebruiken wij ook waar mogelijk lokale producten, zoals Nederlands verbouwde quinoa uit de Achterhoek en Amsterdams gekweekte paddenstoelen van Mycophilia. Naast catering ontwikkelen wij ook recepten en gerechten voor externe plant-based bedrijven. Zo ontwikkelen wij de poke bowls en salades voor Vegan Masters en produceren wij de gerechten voor Walden Foods, bevroren plant-based maaltijden bereid door chefs, die sinds kort de naam PlantB dragen. Door corona is de vraag naar ready-to-eat thuisbezorgde maaltijden ook gegroeid, dus door de focus op zowel catering als productie hebben wij het ook tijdens corona gelukkig nog prima kunnen redden.” The Food Ninja heeft volgens Van der Vlis haar zichtbaarheid tot nu toe te danken aan Facebook, Instagram en mond-tot-mondreclame.
Comments